Hur lång är leveranstiden?
Den förväntade leveranstiden för våra produkter är 10-12 arbetsdagar. Vi använder oss av print-on-demand, vilket innebär att vi beställer och trycker varor först efter att en beställning har gjorts. I vissa fall kan varan vara slut hos leverantören, vilket kan leda till en längre leveranstid. Om detta inträffar kommer vi att informera dig och erbjuda alternativ såsom att vänta, avbryta köpet eller byta till en annan produkt.
Den förväntade leveranstiden för våra produkter är 10-12 arbetsdagar. Vi använder oss av print-on-demand, vilket innebär att vi beställer och trycker varor först efter att en beställning har gjorts. I vissa fall kan varan vara slut hos leverantören, vilket kan leda till en längre leveranstid. Om detta inträffar kommer vi att informera dig och erbjuda alternativ såsom att vänta, avbryta köpet eller byta till en annan produkt.
Jag beställde fel storlek, får jag reklamera?
Vi beklagar det inträffade och förstår att detta kan vara ett problem. För att underlätta har vi tillhandahållit en storleksguide på vår webbplats och behöver du prova produkten innan beställning kan vi ombessörja så där finns en provstege hon klubben. Vänligen notera att när vi har tryckt ditt namn, initialer eller nummer på tröjan, kan vi inte erbjuda den för försäljning till någon annan. Detta innebär tyvärr att möjligheten till öppet köp upphör. Som kompensation erbjuder vi en rabatt på 30% vid köp av en produkt i korrekt storlek. Tveka inte att kontakta oss för vidare hjälp med detta.
Hur spårar jag mitt paket?
När du får aviseringen om att varorna skickats från oss får du även ett kollinummer så du kan följa ditt paket. Detta gör du enklast genom Postnords app om du har den.
Hur ser jag att min order är skickad?
Du får ett mail och sms när varorna skickas från oss.
Produkten höll bara en träning, varför?
Kontakta oss med vad som har hänt.
Inga kläder är helt skyddade mot glidtacklingar på grusplaner, men våra produkter ska självklart tåla normalt slitage och vara hållbara längre än en träning. Om det visar sig att det är ett fabrikationsfel, kommer du att få en ny vara.
Min produkt var trasig vid leverans, vad gör jag?
Ett klädesplagg bör alltid vara i perfekt skick vid leverans. Om det skulle finnas brister i produkten på grund av en miss vid vår eller leverantörens kvalitetskontroll, kommer vi att hjälpa dig att få en korrekt vare. Kontakta oss via e-post för att få hjälp.
Vilket fraktbolag använder ni?
Vi använder Postnord och för att spåra våra sändningar enklast så kan du ladda ner Postnords app.
Mitt tryck släppte efter en tvätt, vad gör jag nu?
Vi strävar efter att säkerställa att ditt tryck är av högsta kvalitet och hållbarhet. Det är dock viktigt att notera att det finns manuella och mänskliga faktorer, både hos oss och hos tillverkaren, som kan påverka resultatet. Om trycket lossnar efter en tvätt, räknas detta som en reklamation, och vi kommer att åtgärda situationen så att du erhåller en korrekt produkt. Vänligen kontakta oss för vidare för assistans.
Det var ingen följesedel med i leveransen, varför?
Anledningen till detta är vår strävan att minimera pappersanvändningen och bevara miljön. Vi skickar därför inte med en fysisk följesedel; istället fungerar orderbekräftelsen som skickas via e-post vid beställningstillfället som den officiella följesedeln.
Jag har inte mottagit någon bekräftelse på min beställning, hur vet jag att köpet har gått genom?
När du har gjort din beställning och betalat ska du få en orderbekräftelse till mailen du angivit, om du inte fått det, så kolla i skräpposten.
Hittar du fortfarande inget så kan du kontakta oss.
Jag behöver min beställning snabbt, går det att lösa?
Om du behöver din beställning snabbare än ordinarie leveranstid så lägg din beställning och kontakta oss per mejl, info@dftb.se
Vi kollar möjligheten till snabbare leverans och återkopplar till dig.
Kan ni lägga till fler produkter i vår klubbshop?
Er förenings kollektion har utvecklats i samarbete med de ansvariga inom föreningen. Om ni önskar att få tillagt ytterligare produkter i ert sortiment, är ni välkomna att kontakta oss samt den ansvarige i klubben för vidare diskussion.
Dftb Profil & Reklam AB
Lars Göings Väg 4
291 75 Färlöv
info@dftb.se
Köpvillkor
Org.nr: 559411-7441
© 2024 Dftb Profil & Reklam AB, Lars Göings Väg 4, 291 75 FÄRLÖV
Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna
Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.